Головна Події на ярмарку
Банер

Український музичний ярмарок 2016

ПРО УКРАЇНСЬКИЙ МУЗИЧНИЙ ЯРМАРОК

 

 

«Український музичний ярмарок» – це унікальна подія на українському ринку сценічних конструкцій, професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів. Після 23 років плідної роботи ми пишаємося тим, що маємо репутацію провідної музичної бізнес-виставки країни, яка консолідує найуспішніші компанії і висококваліфікованих спеціалістів галузі.
Триденний ярмарок традиційно привертає увагу близько 10 000 відвідувачів, які приїжджають з усієї країни для участі у головній діловій події музичної галузі: ознайомлення з останніми новинками, вдосконалення фахових вмінь і налагодження нових бізнес-контактів. Про бажання взяти участь у цьогорічній виставці вже заявили керівники багатьох відомих та молодих компаній, зокрема: Зінтеко, Юритмікс, Лайтек, РЕК, АТ Трейд, Індіго Мюзік, МAG Audio, Гало, Шоу-техніка, Камертон, Аудіомастер, Technology Group, Трембіта, Реноме, PRODJ, Universum Guitars, Eve Audio, Vicoustic, Park Audio II, Soundlight, Karaoke Your Day, СЗУ та інші.

 

Метою діяльності «Українського музичного ярмарку» є розвиток професійної музичної галузі в Україні шляхом сприяння активному просуванню на ринку вітчизняних та світових новинок професійного світлового, звукового і сценічного обладнання, музичних інструментів із залученням провідних світових брендів та експертів. Цільова аудиторія ярмарку складається з 2х основних сегментів:
b2b – профільні компанії (спеціалізовані магазини; організатори подій та event-агенції; архітектурні бюро та дизайн-студії; телерадіокомпанії; компанії задіяні у кіновиробництві та кінопрокаті; готелі, клуби, кафе, бари, ресторани та ін.);
b2c – фахівці галузі (музиканти, звукорежисери, дизайнери та архітектори, технічні спеціалісти, що безпосередньо працюють зі світлом, звуком, сценічними конструкціями і т.п.).
«Український музичний ярмарок» запрошує до співпраці провідних фахівців галузі: дистриб’юторів, продавців, розробників і виробників професійного звукового та світлового обладнання, сценічних конструкцій, акустичних та електронних музичних інструментів; спеціалізовані магазини; сервісні компанії; профільні засоби масової інформації та видавництва; продюсерські центри та рекордингові компанії; експертні асоціації та творчі спілки; організаторів концертів і фестивалів; профільні навчальні заклади.

 

Конкурентні переваги «Українського музичного ярмарку»:

  • багаторічний досвід проведення найбільшої спеціалізованої виставки даної тематики в Україні;
  • якісно перевірена часом багатотисячна цільова аудиторія;
  • професійно орієнтована масштабна рекламна кампанія по всій країні;
  • інформаційна підтримка компаній-учасників протягом усього періоду підготовки та проведення;
  • унікальна можливість заявити про себе для нових гравців ринку, а також підкріпити репутацію компанії-лідера для постійних учасників;
  • можливість проведення власного заходу в рамках ділової програми для вузькоспеціалізованої аудиторії;
  • оптимальний майданчик для презентації ексклюзивних новинок;
  • надійний спосіб розширення кола споживачів для учасників;
  • налагодження нових професійних та ділових контактів;
  • безпосередня участь у процесі формування професійної галузі та вирішенні найактуальніших питань музичного ринку.

 

БІЗНЕС-ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ

 

надання учасникам консультаційних послуг протягом усього періоду підготовки та проведення виставки; інформаційна підтримка учасників шляхом публікації даних про кожну компанію у офіційному електронному Каталозі на сайті виставки протягом року; висвітлення новин учасників на сайті виставки, сторінках у соціальних мережах та розсилці по підписці (відвідувачам попередніх років – понад 16 тис. осіб); включення заходів учасників до офіційної програми виставки і висвітлення кожної події додатково з метою підготовки цільової аудиторії до заходу та зустрічі з кожним експонентом на виставці;
розсилка запрошень, інформаційних та рекламних матеріалів виставки фахівцям галузі, які становлять цільову аудиторію кожного учасника; своєчасне інформування медіа-партнерів виставки про заходи, новинки та акції кожного з учасників задля можливості додаткового висвітлення їх у ЗМІ; надання можливості для створення власного рекламного медіа-контенту компаній-учасників під час проведення виставки; всебічна допомога в налагодженні комунікації із потенційними діловими партнерами – експонентами виставки.

 

 
Відео УМЯ-2016
Субота, 22 жовтня 2016, 16:13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Український музичний ярмарок – 2016: новий етап розвитку музичної індустрії України

Протягом трьох днів, 13 – 15 жовтня 2016 року, українські компанії здійснили особливий прорив музичної галузі: понад 4000 відвідувачів відзначили, що музична індустрія в Україні відбулася як частина креативної економіки держави. Понад 50 компаній, які представляють ринок у різних аспектах – від виробництва звукового й світлового обладнання, фабричних і майстрових музичних інструментів, до технологічних рішень, дистриб’юції, сценічних конструкцій тощо – привертали увагу як професійну спільноту, так і пересічних відвідувачів найбільшої в Україні музичної виставки.

Цьогоріч особливою сторінкою розвитку виставки стала співпраця із он-лайн телеканалом beTV, яке реалізувало давню мрію учасників музичної індустрії: побачити наживо й поспілкуватися з представниками музичної індустрії наживо у прямому ефірі. Це забезпечило включення у процес професійної комунікації українських музикантів, звукорежисерів, івент-компаній з усієї України. Щоденно за роботою Українського музичного ярмарку стежили он-лайн близько 1500 користувачів інтернет.

Аудиторія Українського музичного ярмарку помітно «виросла» фахово: якщо на початку 2000-х років відвідувачів цікавили власне асортимент продукції, то цього року експоненти відзначили зацікавлення відвідувачів власне тестуваннями обладнання, розвитком нових бізнес-контактів, укладання довгострокової співпраці. Таким чином, виставка розвиває як власне демонстраційний потенціал, так і бізнес-складову процесів на музичному ринку.

Окрім того, відзначимо, що понад 80 відсотків відвідувачів представляли професійний сегмент музичного ринку: від представників телевізійної галузі, івент-компаній, архітектурних бюро, інтернет-магазинів, студій звукозапису тощо до власне фахівців – звукорежисерів, світло інженерів, менеджери концертних агенцій і т.д.

На думку, дирекції Українського музичного ярмарку – 2016, помітне пожвавлення ринку пов’язане із новими викликами та перспективами для невеликих виробництв: зокрема, понад 50 відсотків експонентів представляли потужності українського виробництва, що у свою чергу, становить нову позитивну тенденцію його розвитку. Варто відзначити, що частина цих українських виробників робить упевнений крок до впізнаваності на зовнішніх європейських ринках.

Український музичний ярмарок-2016 року відбувся, однак найголовніше для команди – це те, що відбулася власне музична індустрія. Висловлюємо щиру подяку усім, хто протягом виставки підтверджував рівень якості українського музичного продукту.

Сподіваємося, що наступного року нам вдасться говорити і про успіхи на зовнішніх ринках.

 
Український музичний ярмарок-2013 – «вища ліга» музичної індустрії України

 

 

Чотири дні експонування останніх новинок звукового й світлового обладнання, сценічного обладнання та конструкцій, новинок світлового й звукового дизайну, DJ – обладнання, музичної літератури, музичних інструментів на будь-який естетичний, ціновий смак і потреби від українських виробників і дистриб’юторів протягом 26-29 вересня зібрали відвідувачів з усієї України. Вкотре професійна й спеціалізована музична подія «Український музичний ярмарок 2013» довела, що в Україні попит на якісний музичний продукт, а також зацікавлення до процесу його створення постійно зростає, незважаючи на чергові мас медійні маніпуляції довкола «фаст»-зіркових талант-шоу, де за кілька прогонів ти раптом можеш опинитися на великій сцені.

Далі…
 
Pacific Drum Battle – 2013
Вівторок, 25 лютого 2014, 22:39

 

 

«Pacific Drum Battle – 2013» – це четвертий за рахунком Всеукраїнський конкурс барабанщиків, який пройшов у рамках Українського музичного ярмарку. Він заснований компанією Зінтеко з метою знайти молодих, обдарованих та нерозкритих музикантів.

Реєстрація проводилась з 02 серпня по 19 вересня. Необхідно було заповнити та надіслати через сайт реєстраційну форму з відеозаписом свого виступу.

Далі…
 
Форум представників музичної індустрії Music Business-2013
Вівторок, 10 вересня 2013, 07:32

26 вересня 2013 року під час спеціалізованої виставки «Український музичний ярмарок» розпочне свою роботу Форум фахівців музичної індустрії MUSIC BUSINESS-2013.

Ділова програма Форуму буде здійснюватись у декількох форматах:

Круглий стіл «Інтернет і музичний бізнес».

Тут зберуться представники провідних музичних Інтернет-порталів, рекорд-лейблів, online-телебачення та радіостанцій, букінг-агенцій, музичних видань, краудфандингової платформи, а також артисти, які використовують Інтернет для розвитку своєї кар’єри.

Далі…
 
Підсумковий прес-реліз «Українського музичного ярмарку – 2012» Друк e-mail
Понеділок, 15 жовтня 2012, 14:35

Цьогорічний Всеукраїнський форум учасників музичної індустрії «Український музичний ярмарок», що тривав з 27 по 29 вересня 2012 року в Національному комплексі «Експоцентр України», заявив про себе як про соціального партнера у розвитку музичної освіти України.

 

 

Провідна виставка музичних інструментів, звукового і світлового обладнання у Східній Європі в черговий раз не лише репрезентувала українським відвідувачам найновіші розробки виробників цієї галузі, а й стала меценатом для 14 шкіл Києва та Київської області . Як і минулого року, в останній день ярмарку кращі учні музичних та мистецьких загальноосвітніх закладів представили на сцені просто неба концертну програму. Інструментальні, вокальні номери юних музикантів засвідчили не лише високий рівень музичної підготовки, а й їхню здатність до імпровізації. Так, учні Школи джазового та естрадного мистецтв Антон Журба і Надія Журба представили власну обробку всесвітньовідомого хіта Bobby Hebb «Sunny».

Далі…
 
В епіцентрі музичного життя країни

З 29 вересня по 1 жовтня у Києві тривала найбільша в Україні виставка музичних інструментів, світлового, звукового та сценічного обладнання - «Український музичний ярмарок - 2011».

Щорічна головна музична подія року акцентувала увагу на розвитку юних талантів. Понад 100 дітей зі шкіл Києва та Київської області виступили на професійній сцені «Українського музичного ярмарку-2011». Організатори ярмарку вирішили відмовитись від виступу українських «зірок» на відкритій сцені, водночас дозволили маленьким музикантам - учням музичних шкіл - проявити себе на головній сцені ярмарку. Загалом погодились взяти участь у своєрідному експерименті 12 шкіл. Кожна з них представила своїх найталановитіших учнів з концертною програмою. Дітки співали українські народні пісні, репертуар сучасних виконавців , виконували твори класичних композиторів.

«Ми прийшли подивитися інструменти, а тут такий концерт влаштували. Я як послухала цих діточок, захотіла, щоб і моя дочка виступила. Загалом, це хороша ідея – показові виступи учнів музичних шкіл. Адже дітям, навіть тим, які грають добре, складно перебороти свій страх перед сценою, публікою. А тут така чудова нагода потренуватися перед дорослим музичним життям», – розповіла відвідувачка ярмарку Валентина Білківська. На виставку вона привела свою доньку Ліду, яка вчиться грати на піаніно. На ярмарку їх найбільше цікавили клавішні, то ж Ліда змогла і подивитися, і пограти на кращих інструментах фортепіанного світу. До того ж, біля кожного інструмента можна було фотографуватися.

Далі…
 
Відбувся фінал конкурсу "Pacific Drum Battle - 2011"
Четвер, 20 жовтня 2011, 13:49

З 29 вересня по 1 жовтня в рамках виставки музичних інструментів, світлового, звукового та сценічного обладнання "Український музичний ярмарок - 2011" відбувся фінал конкурсу "Pacific Drum Battle - 2011"

 

 

Відкриття Всеукраїнського конкурсу барабанщиків Pacific Drum Battle-2011 29 серпня 2011 року
Організатор: офіційний представник ТМ DW і Pacific Drums & Percussion в Україні -
компанія Zinteco, Cтудія Владимирська 71

 

 

"Pacific Drum Battle" - це Всеукраїнський конкурс барабанщиків, заснований офіційним представником ТМ DW і Pacific Drums & Percussion в Україні - компанією Зінтеко, Cтудія Володимирська 71.

В цьому році "Pacific Drum Battle" посилив свої позиції (конкурс було започатковано на "Українському музичному ярмарку - 2010"), заручившись підтримкою творчого проекту "Mephisto", школи барабанщиків "Skysticks", а також Всеукраїнського порталу барабанщиків http://drummer.org.ua/.

Далі…
 
Український музичний ярмарок-2008 e-mail


 

Далі…
 


 
Банер
Банер
ukraina.net.ua - каталог сайтів України
Банер