Головна Історія

Загальна інформація

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація дистриб'юторів, виробників і продавців професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів» є організатором щорічної спеціалізованої виставки «Український музичний ярмарок» - традиційної і найбільшої в Україні виставки професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів.

Основною метою проведення виставки є сприяння розвитку культурно-мистецької галузі країни, пропонуються останні розробки кращих українських та закордонних виробників галузі.
Проводиться низка спеціалізованих семінарів, майстер-класів (зокрема, народних майстрів), концертних виступів, пізнавально-розважальні заходів для дітей та підлітків тощо.

Далі…
 
Список учасників і партнерів
Вівторок, 27 вересня 2016, 10:38

 

 

На виставці «Український музичний ярмарок-2016» будуть представлені як провідні компанії галузі, так і нові учасники ринку.

Частка українських виробників цьогоріч зросла до 30% загальної кількості експонентів.

Далі…
 
Долучайтеся до сторінки Український Музичний Ярмарок у FB - одержуйте справжні подарунки!
Понеділок, 26 вересня 2016, 13:22

 

 

На сторінці «Український Музичний Ярмарок» у FB стартують конкурси. Кожен, хто підписаний на сторінку, може стати переможцем й одержати цінні подарунки від організаторів найбільшої музичної виставки в Україні. Першими розігруються навушники Sennheiser HD 201. Конкурс триватиме до 2 жовтня 2016 року. Відтак, не зволікайте і стежте за нашими новинами у соцмережах.

 

 
Порядок роботи "УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ЯРМАРКУ"

Робота «Українського музичного ярмарку - 2016» -

  • 13 жовтня (11:00 - 19:00);
  • 14 жовтня (10:00 - 19:00);
  • 15 жовтня (10:00 - 18:00).
 
Спеціальні заходи «Українського музичного ярмарку - 2016»
П'ятниця, 09 вересня 2016, 17:00

 

13 жовтня
15:00 Консультації з авторського права та лекція «Реальний стан справ з авторським правом та суміжними правами в Україні»
Сергій Ступак – голова Всеукраїнської громадської організації «Оберіг»
червона конференц-зала 2 поверх
14 жовтня
11:00 Доповідь «Вертикальні лінійні масиви. Сучасні підходи та тенденції розвитку»
Валерій Олексюк – головний конструктор компанії Park Audio
червона конференц-зала 2 поверх
12:00 Семінар «Професійні караоке комплекси»
Олександр Степанишин – представник Your Day Karaoke в Україні
червона конференц-зала 2 поверх
15:00 Конференція офіційних представників компанії «Юритмікс»
Організатор: компанія «Юритмікс»
червона конференц-зала 2 поверх
15 жовтня
12:00 Доповідь «Лінійні масиви: минуле, сьогодення та майбутнє»
Валерій Папченко – Голова Київського осередку Спілки звукорежисерів України
синя конференц-зала 1 поверх
12:00 Презентація нового видання Ірини Кириліної для музичних шкіл «Вінок з барвінку. Пісні для дітей»
Богдан Кривопуст – директор видавництва «Музична Україна»
червона конференц-зала 2 поверх
13:00 Звітно-виборча Конференція Спілки звукорежисерів України
Організатор: Спілка звукорежисерів України
синя конференц-зала 1 поверх
15:00 Майстер-клас «Просування музики в Інтернеті. Можливості нових соціальних мереж»
Дарця Тарковська – засновниця музичної digital-агенції Soundbuzz
синя конференц-зала 1 поверх
16:00 Порівняльне тестування Звукотехнічних комплексів озвучування mid-класу в Гучній зоні Ярмарку
Організатор: Спілка звукорежисерів України
«гучна» зона відкритий майданчик
17:00 Презентація монографії «Мій острів – гітара» та нового числа журналу «Гітара в Україні»
Костянтин Чеченя – голова Асоціації гітаристів Національної музичної спілки України
червона конференц-зала 2 поверх
 
Долучайтеся до сторінок «Українського Музичного Ярмарку» у FB та VK - одержуйте справжні подарунки!
Четвер, 06 жовтня 2016, 08:12

 

 

Продувжуємо конкурси на наших сторінках у соцмережах. Цього разу переможці отримають багато цінних подарунків.

Долучайтеся до наших спільнот вконтакті https://vk.com/ukrmuzyarmarok та facebook https://www.facebook.com/Ukr.Muz.Yarmarok і отримуйте можливість виграти гітару, навушники або приємний сувенір.

Далі…
 
Партнери «Українського музичного ярмарку-2016»
Вівторок, 04 жовтня 2016, 21:05

 

 
Український музичний ярмарок 2016

ПРО УКРАЇНСЬКИЙ МУЗИЧНИЙ ЯРМАРОК

 

 

«Український музичний ярмарок» – це унікальна подія на українському ринку сценічних конструкцій, професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів. Після 23 років плідної роботи ми пишаємося тим, що маємо репутацію провідної музичної бізнес-виставки країни, яка консолідує найуспішніші компанії і висококваліфікованих спеціалістів галузі.
Триденний ярмарок традиційно привертає увагу близько 10 000 відвідувачів, які приїжджають з усієї країни для участі у головній діловій події музичної галузі: ознайомлення з останніми новинками, вдосконалення фахових вмінь і налагодження нових бізнес-контактів. Про бажання взяти участь у цьогорічній виставці вже заявили керівники багатьох відомих та молодих компаній, зокрема: Зінтеко, Юритмікс, Лайтек, РЕК, АТ Трейд, Індіго Мюзік, МAG Audio, Гало, Шоу-техніка, Камертон, Аудіомастер, Technology Group, Трембіта, Реноме, PRODJ, Universum Guitars, Eve Audio, Vicoustic, Park Audio II, Soundlight, Karaoke Your Day, СЗУ та інші.

 

Метою діяльності «Українського музичного ярмарку» є розвиток професійної музичної галузі в Україні шляхом сприяння активному просуванню на ринку вітчизняних та світових новинок професійного світлового, звукового і сценічного обладнання, музичних інструментів із залученням провідних світових брендів та експертів. Цільова аудиторія ярмарку складається з 2х основних сегментів:
b2b – профільні компанії (спеціалізовані магазини; організатори подій та event-агенції; архітектурні бюро та дизайн-студії; телерадіокомпанії; компанії задіяні у кіновиробництві та кінопрокаті; готелі, клуби, кафе, бари, ресторани та ін.);
b2c – фахівці галузі (музиканти, звукорежисери, дизайнери та архітектори, технічні спеціалісти, що безпосередньо працюють зі світлом, звуком, сценічними конструкціями і т.п.).
«Український музичний ярмарок» запрошує до співпраці провідних фахівців галузі: дистриб’юторів, продавців, розробників і виробників професійного звукового та світлового обладнання, сценічних конструкцій, акустичних та електронних музичних інструментів; спеціалізовані магазини; сервісні компанії; профільні засоби масової інформації та видавництва; продюсерські центри та рекордингові компанії; експертні асоціації та творчі спілки; організаторів концертів і фестивалів; профільні навчальні заклади.

 

Конкурентні переваги «Українського музичного ярмарку»:

  • багаторічний досвід проведення найбільшої спеціалізованої виставки даної тематики в Україні;
  • якісно перевірена часом багатотисячна цільова аудиторія;
  • професійно орієнтована масштабна рекламна кампанія по всій країні;
  • інформаційна підтримка компаній-учасників протягом усього періоду підготовки та проведення;
  • унікальна можливість заявити про себе для нових гравців ринку, а також підкріпити репутацію компанії-лідера для постійних учасників;
  • можливість проведення власного заходу в рамках ділової програми для вузькоспеціалізованої аудиторії;
  • оптимальний майданчик для презентації ексклюзивних новинок;
  • надійний спосіб розширення кола споживачів для учасників;
  • налагодження нових професійних та ділових контактів;
  • безпосередня участь у процесі формування професійної галузі та вирішенні найактуальніших питань музичного ринку.

 

БІЗНЕС-ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ

 

надання учасникам консультаційних послуг протягом усього періоду підготовки та проведення виставки; інформаційна підтримка учасників шляхом публікації даних про кожну компанію у офіційному електронному Каталозі на сайті виставки протягом року; висвітлення новин учасників на сайті виставки, сторінках у соціальних мережах та розсилці по підписці (відвідувачам попередніх років – понад 16 тис. осіб); включення заходів учасників до офіційної програми виставки і висвітлення кожної події додатково з метою підготовки цільової аудиторії до заходу та зустрічі з кожним експонентом на виставці;
розсилка запрошень, інформаційних та рекламних матеріалів виставки фахівцям галузі, які становлять цільову аудиторію кожного учасника; своєчасне інформування медіа-партнерів виставки про заходи, новинки та акції кожного з учасників задля можливості додаткового висвітлення їх у ЗМІ; надання можливості для створення власного рекламного медіа-контенту компаній-учасників під час проведення виставки; всебічна допомога в налагодженні комунікації із потенційними діловими партнерами – експонентами виставки.

 

 
Відео УМЯ-2016
Субота, 22 жовтня 2016, 16:13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Український музичний ярмарок – 2016: новий етап розвитку музичної індустрії України

Протягом трьох днів, 13 – 15 жовтня 2016 року, українські компанії здійснили особливий прорив музичної галузі: понад 4000 відвідувачів відзначили, що музична індустрія в Україні відбулася як частина креативної економіки держави. Понад 50 компаній, які представляють ринок у різних аспектах – від виробництва звукового й світлового обладнання, фабричних і майстрових музичних інструментів, до технологічних рішень, дистриб’юції, сценічних конструкцій тощо – привертали увагу як професійну спільноту, так і пересічних відвідувачів найбільшої в Україні музичної виставки.

Цьогоріч особливою сторінкою розвитку виставки стала співпраця із он-лайн телеканалом beTV, яке реалізувало давню мрію учасників музичної індустрії: побачити наживо й поспілкуватися з представниками музичної індустрії наживо у прямому ефірі. Це забезпечило включення у процес професійної комунікації українських музикантів, звукорежисерів, івент-компаній з усієї України. Щоденно за роботою Українського музичного ярмарку стежили он-лайн близько 1500 користувачів інтернет.

Аудиторія Українського музичного ярмарку помітно «виросла» фахово: якщо на початку 2000-х років відвідувачів цікавили власне асортимент продукції, то цього року експоненти відзначили зацікавлення відвідувачів власне тестуваннями обладнання, розвитком нових бізнес-контактів, укладання довгострокової співпраці. Таким чином, виставка розвиває як власне демонстраційний потенціал, так і бізнес-складову процесів на музичному ринку.

Окрім того, відзначимо, що понад 80 відсотків відвідувачів представляли професійний сегмент музичного ринку: від представників телевізійної галузі, івент-компаній, архітектурних бюро, інтернет-магазинів, студій звукозапису тощо до власне фахівців – звукорежисерів, світло інженерів, менеджери концертних агенцій і т.д.

На думку, дирекції Українського музичного ярмарку – 2016, помітне пожвавлення ринку пов’язане із новими викликами та перспективами для невеликих виробництв: зокрема, понад 50 відсотків експонентів представляли потужності українського виробництва, що у свою чергу, становить нову позитивну тенденцію його розвитку. Варто відзначити, що частина цих українських виробників робить упевнений крок до впізнаваності на зовнішніх європейських ринках.

Український музичний ярмарок-2016 року відбувся, однак найголовніше для команди – це те, що відбулася власне музична індустрія. Висловлюємо щиру подяку усім, хто протягом виставки підтверджував рівень якості українського музичного продукту.

Сподіваємося, що наступного року нам вдасться говорити і про успіхи на зовнішніх ринках.

 
Український музичний ярмарок-2013 – «вища ліга» музичної індустрії України

 

 

Чотири дні експонування останніх новинок звукового й світлового обладнання, сценічного обладнання та конструкцій, новинок світлового й звукового дизайну, DJ – обладнання, музичної літератури, музичних інструментів на будь-який естетичний, ціновий смак і потреби від українських виробників і дистриб’юторів протягом 26-29 вересня зібрали відвідувачів з усієї України. Вкотре професійна й спеціалізована музична подія «Український музичний ярмарок 2013» довела, що в Україні попит на якісний музичний продукт, а також зацікавлення до процесу його створення постійно зростає, незважаючи на чергові мас медійні маніпуляції довкола «фаст»-зіркових талант-шоу, де за кілька прогонів ти раптом можеш опинитися на великій сцені.

Далі…
 
Pacific Drum Battle – 2013
Вівторок, 25 лютого 2014, 22:39

 

 

«Pacific Drum Battle – 2013» – це четвертий за рахунком Всеукраїнський конкурс барабанщиків, який пройшов у рамках Українського музичного ярмарку. Він заснований компанією Зінтеко з метою знайти молодих, обдарованих та нерозкритих музикантів.

Реєстрація проводилась з 02 серпня по 19 вересня. Необхідно було заповнити та надіслати через сайт реєстраційну форму з відеозаписом свого виступу.

Далі…
 
Форум представників музичної індустрії Music Business-2013
Вівторок, 10 вересня 2013, 07:32

26 вересня 2013 року під час спеціалізованої виставки «Український музичний ярмарок» розпочне свою роботу Форум фахівців музичної індустрії MUSIC BUSINESS-2013.

Ділова програма Форуму буде здійснюватись у декількох форматах:

Круглий стіл «Інтернет і музичний бізнес».

Тут зберуться представники провідних музичних Інтернет-порталів, рекорд-лейблів, online-телебачення та радіостанцій, букінг-агенцій, музичних видань, краудфандингової платформи, а також артисти, які використовують Інтернет для розвитку своєї кар’єри.

Далі…
 
Підсумковий прес-реліз «Українського музичного ярмарку – 2012» Друк e-mail
Понеділок, 15 жовтня 2012, 14:35

Цьогорічний Всеукраїнський форум учасників музичної індустрії «Український музичний ярмарок», що тривав з 27 по 29 вересня 2012 року в Національному комплексі «Експоцентр України», заявив про себе як про соціального партнера у розвитку музичної освіти України.

 

 

Провідна виставка музичних інструментів, звукового і світлового обладнання у Східній Європі в черговий раз не лише репрезентувала українським відвідувачам найновіші розробки виробників цієї галузі, а й стала меценатом для 14 шкіл Києва та Київської області . Як і минулого року, в останній день ярмарку кращі учні музичних та мистецьких загальноосвітніх закладів представили на сцені просто неба концертну програму. Інструментальні, вокальні номери юних музикантів засвідчили не лише високий рівень музичної підготовки, а й їхню здатність до імпровізації. Так, учні Школи джазового та естрадного мистецтв Антон Журба і Надія Журба представили власну обробку всесвітньовідомого хіта Bobby Hebb «Sunny».

Далі…
 
В епіцентрі музичного життя країни

З 29 вересня по 1 жовтня у Києві тривала найбільша в Україні виставка музичних інструментів, світлового, звукового та сценічного обладнання - «Український музичний ярмарок - 2011».

Щорічна головна музична подія року акцентувала увагу на розвитку юних талантів. Понад 100 дітей зі шкіл Києва та Київської області виступили на професійній сцені «Українського музичного ярмарку-2011». Організатори ярмарку вирішили відмовитись від виступу українських «зірок» на відкритій сцені, водночас дозволили маленьким музикантам - учням музичних шкіл - проявити себе на головній сцені ярмарку. Загалом погодились взяти участь у своєрідному експерименті 12 шкіл. Кожна з них представила своїх найталановитіших учнів з концертною програмою. Дітки співали українські народні пісні, репертуар сучасних виконавців , виконували твори класичних композиторів.

«Ми прийшли подивитися інструменти, а тут такий концерт влаштували. Я як послухала цих діточок, захотіла, щоб і моя дочка виступила. Загалом, це хороша ідея – показові виступи учнів музичних шкіл. Адже дітям, навіть тим, які грають добре, складно перебороти свій страх перед сценою, публікою. А тут така чудова нагода потренуватися перед дорослим музичним життям», – розповіла відвідувачка ярмарку Валентина Білківська. На виставку вона привела свою доньку Ліду, яка вчиться грати на піаніно. На ярмарку їх найбільше цікавили клавішні, то ж Ліда змогла і подивитися, і пограти на кращих інструментах фортепіанного світу. До того ж, біля кожного інструмента можна було фотографуватися.

Далі…
 
Відбувся фінал конкурсу "Pacific Drum Battle - 2011"
Четвер, 20 жовтня 2011, 13:49

З 29 вересня по 1 жовтня в рамках виставки музичних інструментів, світлового, звукового та сценічного обладнання "Український музичний ярмарок - 2011" відбувся фінал конкурсу "Pacific Drum Battle - 2011"

 

 

Відкриття Всеукраїнського конкурсу барабанщиків Pacific Drum Battle-2011 29 серпня 2011 року
Організатор: офіційний представник ТМ DW і Pacific Drums & Percussion в Україні -
компанія Zinteco, Cтудія Владимирська 71

 

 

"Pacific Drum Battle" - це Всеукраїнський конкурс барабанщиків, заснований офіційним представником ТМ DW і Pacific Drums & Percussion в Україні - компанією Зінтеко, Cтудія Володимирська 71.

В цьому році "Pacific Drum Battle" посилив свої позиції (конкурс було започатковано на "Українському музичному ярмарку - 2010"), заручившись підтримкою творчого проекту "Mephisto", школи барабанщиків "Skysticks", а також Всеукраїнського порталу барабанщиків http://drummer.org.ua/.

Далі…
 
Український музичний ярмарок-2008 e-mail


 

Далі…
 

Музичний критик Олександр Євтушенко: «Я дуже уважно слідкую за тим, як проходить Український музичний ярмарок. Існування єдиного в Україні найбільшого музичного ярмарку надзвичайно позитивно впливає на розвиток шоу-бізнесу. Це унікальна подія. Мені здається, що такі події треба робити ще активніше, щоб це викликало в суспільстві резонанс, щоб воно почало цікавитись чим живуть музиканти. Потрібно бути відкритими до людей і тих, хто може бути потенційним відвідувачем ярмарку».

Мирослав Кувалдін, фронтмен гурту The Вйо: «Я бував на ярмарку і ще планую побувати. Адже якщо є ринок, значить і є індустрія. Єдине, що хотілося побажати виробникам музичних інструментів, які будуть представлені на виставці, щоб вони більше запрошували і долучали до представлення своєї продукції вітчизняних музикантів».

Більш детальніше на сайті: www.ridna.ua

 

Про свої враження від виставки розповідає відомий український композитор, куратор міжнародних проектів електроакустичної музики Алла Загайкевич:

«Я думаю, що кожен музикант, особливо молодий, має слідкувати за подібними подіями. Тобто це не є виключно якась українська прерогатива. Музичні ярмарки – це чудова світова практика, коли крутиться коло торгівлі, комерційної діяльності, а також наукового прогресу і концертної пропаганди. Ці речі дуже пов’язані між собою. У ярмарок вкладені коштовні наукові досягнення, дослідження акустиків, теоретиків, інженерів, просто музичних геніїв стосовно синтезу звуку, акустики музичних інструментів. Це дуже яскрава подія».

Більш детальніше на сайті: www.m-r.co.ua

 

Щодо «Українського Музичного ярмарку - 2011» 29.09 – 01.10.2011 р., Київ.

Компанія «ПОЛІ КО» є нещодавно відкритим у Києві Представництвом австрійської фабрики з виготовлення роялів та піаніно «Joseph Brodmann Piano Group» в Україні.

 

 

Участь у ярмарку ми брали вперше, хоча в якості відвідувачів та гостей бували на багатьох подібних заходах. Ярмарок у Києві, на наш погляд, був успішним. На всіх етапах підготовчої роботи організатори оперативно реагували та позитивно вирішували наші побажання, реагували на прохання та допомагали у вирішенні поточних питань. Протягом всього перебігу виставкового заходу відчувалося небайдуже ставлення керівників організатора до проведення заплановних заходів та якісного виконання програми ярмарку.

Організаторам, на наш погляд, вдалося зберегти саме робочу, ділову атмосферу, забезпечити доброзичливе ставлення експонентів до організаторів, сприяти встановленню нових ділових контактів між учасниками виставки.

Бажаємо «Українському музичному ярмарку» подальших успіхів та чекаємо зустрічей у 2012 році.

З повагою,
Колектив Представництва
«Joseph Brodmann Piano Group» в Україні.

 

Однією з найбільш визначних культурних подій в осінньому Києві є проведення «Українського музичного ярмарку». Як постійний учасник цього дійства хочу поділитися своїми враженнями та побажаннями. Більш 10 років мені доводиться очолювати Асоціацію гітаристів Національної всеукраїнської музичної спілки і тому, природно, я буду робити акцент на гітарній темі.

Зауважу, що гітара цього року була представлена на «музичному ярмарку» і теоретично, і практично та в різних іпостасях. Успішно відбулася презентація спеціалізованого журналу «Гітара в Україні», де було представлено 4-й номер альманаху, який вже полюбився шанувальниками гітари близького та далекого зарубіжжя. Шеф-редактор поділився планами на майбутнє, зав’язався активний діалог між учасниками семінару, який підтримували виступи провідних українських гітаристів лауреатів міжнародних конкурсів - від солістів до квартету «Палітра».

Численні відвідувачі ярмарку могли не тільки подивитися, а й пограти на різних інструментах - від китайських «фа бричок» до якісних майстрових гітар. На стендах фірм-учасників були представлені інструменти різного виду: для джазової, рок чи класичної музики. Продукція українських виробників та світові бренди на різні смаки - від цін з трьохзначною цифрою до шести знаків.

Важливо, що організатори «музичного ярмарку» зробили його цікавим для усіх: і для дітей – учнів ДМШ і для досвідчених музикантів та педагогів. Розмовляючи з відвідувачами, почув різні думки: від конструктивних пропозицій щодо урізноманітнення форм проведення ярмарку - до фантазій фанатів, які пропонували зробити «Музичний ярмарок» постійно діючим, щоби кожного дня можна було приходити та брати участь в музичному святі.

Щиро дякую дирекції ярмарку, яка чітко налагодила механізм проведення цього масштабного заходу і бажаю, щоби було більше представлено інструментів вітчизняних виробників - від фабричних гітар «Трембіти» до професійних майстрових інструментів. Треба підтримати українську гітару, якій доволі важко конкурувати з іспанськими фірмами та «китайською навалою».

Костянтин Чеченя,
Кандидат мистецтвознавства,
голова Асоціації гітаристів НВМС,
заслужений діяч мистецтв України

 

«StereoVideo&Multimedia» спеціалізований журнал про «Український музичний ярмарок-2011» - детальніше ... (у форматі PDF)

 


 
Банер
Банер
ukraina.net.ua - каталог сайтів України
Банер
Банер