Головна Інформація експонентам

РЕГЛАМЕНТ «УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ЯРМАРКУ - 2017»
П'ятниця, 14 липня 2017, 14:26

РЕГЛАМЕНТ

ШАНОВНІ КОЛЕГИ,
Запрошуємо Вас взяти участь
у спеціалізованій виставці «Український музичний ярмарок - 2017»

 

«Український музичний ярмарок» – головна подія року на музичному ринку України, традиційна і найбільша виставка професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів.

Про бажання взяти участь в «Українському музичному ярмарку - 2017» вже заявили керівники багатьох провідних компаній України, зокрема: ЗІНТЕКО, ЮРИТМІКС, КОМОРА, ЛАЙТЕК, КОМПАНІЯ ІНДІГО МЮЗІК, РЕАЛ-МЮЗІК, КАМЕРТОН, ТРЕМБІТА, ШОУ-ТЕХНІКА, ПАРК-АУДІО, МAG Audio, ГАЛО, АЛЕГРО-МЮЗІК, SoundLight та інші.

У рамках «Українського музичного ярмарку - 2017» буде представлено:

  • професійне звукове та світлове обладнання;
  • сценічне обладнання і конструкції;
  • музичні інструменти та аксесуари;
  • DJ-обладнання;
  • світловий та звуковий дизайн;
  • системи управління світлом і звуком;
  • системи озвучення приміщень та відкритих площ;
  • обладнання для студій звукозапису, студії звукозапису;
  • звукове й світлове обладнання для готелів, ресторанів, кафе, барів, казино;
  • світлове та звукове обладнання для кінопрокату, кінематографії, телерадіокомпаній;
  • спеціальне програмне забезпечення, музичну літературу та багато іншого.

На «Український музичний ярмарок - 2017» запрошуються для участі:
Дистриб’ютори, розробники та виробники професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів. Сервісні компанії. Профільні засоби масової інформації та видавництва. Організатори концертів і фестивалів. Продюсерські центри та рекордингові компанії. Профільні навчальні заклади.

МІСЦЕ І ЧАС ПРОВЕДЕННЯ
12-14 жовтня 2017 року Виставковий комплекс «АККО Інтернешнл» (м. Київ, пр. Перемоги, 40-Б)

ОРГАНІЗАТОР
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація дистриб’юторів, виробників і продавців професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів»

ЗА ПІДТРИМКИ
Міністерства культури України

ДИРЕКЦІЯ ПП
«Музичні технології»

ВХІД ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ
Вхід на виставку для відвідувачів безкоштовний за умови попередньої он-лайн реєстрації або наявності запрошення від учасників. Для всіх інших категорій відвідувачів платний, зокрема: - вартість квитка для відвідувачів на кожний день виставки – 20 грн. - для старших школярів та студентів – 10 грн.

УМОВИ УЧАСТІ в «Українському музичному ярмарку - 2017»

АКРЕДИТАЦІЯ

Акредитація Учасників «УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ЯРМАРКУ - 2017» – обов’язкова.

Акредитаційний внесок Учасника складає – 1400 грн. (з ПДВ)

Акредитація Учасника включає:

  • інформування Учасника про хід підготовки, заходи «Українського музичного ярмарку - 2017»;
  • розсилку інформації про «Український музичний ярмарок - 2017» фахівцям галузі;
  • рекламні заходи «Українського музичного ярмарку - 2017»;
  • надання інформаційно-консультаційних послуг;
  • публікацію у тематичному розділі офіційного Каталогу ярмарку (електронна версія) довідкової інформації про Учасника (назва компанії, поштова адреса, телефон, факс, e-mail, web-адреса, напрямки діяльності компанії);
  • розміщення електронної версії каталогу ярмарку протягом року на офіційному сайті «Українського музичного ярмарку»;
  • надання учасникам ярмарку інформаційно-довідкових матеріалів ярмарку;
  • виготовлення персональних беджів для офіційного Учасника (4 од. на перші 6 кв.м + 1 од. на кожні наступні 6 кв.м. замовленої площі).

СТЕНДИ, ЕКСПОЗИЦІЙНА ПЛОЩА(з ПДВ).

Мінімальна площа стенду (експозиційної площі) – 6 кв.м.
Замовлення на стенди, експозиційну площу забезпечуються при наявності вільної площі в Організатора. Можливість розміщення нестандартних (ексклюзивних) стендів потребує спеціального узгодження з Організатором.

«Тиха» зона – павільйон

Вартість 1 кв.м. необладнаної виставкової площі:
За умови оплати до 22 серпня 2017 р. – 1300 грн.
За умови оплати після 22 серпня 2017 р. – 1500 грн.

У вартість включено: охорона, загальне освітлення.

У вартість не включено: послуги та вартість енергозабезпечення.
За додаткову плату пропонується додаткове обладнання і послуги (на запит).

Вартість 1 кв.м. обладнаної виставкової площі (стандартне обладнання):
За умови оплати до 22 серпня 2017 р. – 1600 грн.
За умови оплати після 22 серпня 2017 р. – 1800 грн.

У вартість включено: модульні конструкції, пластикові меблі, килимове покриття, освітлення стенду, підвід електроживлення, назва експонента на фризі стенду, охорона, технічні роботи, загальне освітлення.

У вартість не включено: вартість додаткового енергозабезпечення. За додаткову плату пропонується додаткове обладнання і послуги (на запит).

«Тиха» зона – відкритий майданчик

Вартість 1 кв.м. необладнаної виставкової площі (без звукової демонстрації):
За умови оплати до 22 серпня 2017 р. – 700 грн.
За умови оплати після 22 серпня 2017 р. – 850 грн.

За додаткову плату пропонується охорона, додаткове обладнання і послуги (на запит).

ЗНИЖКИ
Для учасників «Українського музичного ярмарку - 2016» – знижка на експозиційну площу – 10%.
Для фірм-учасників, експозиційна площа яких складає більш, ніж 50 кв. м. – 5 % додатково.

ПОРЯДОК РОБОТИ «Українського музичного ярмарку - 2017»

- Підготовка стендів, робочих площ до роботи, приїзд учасників, реєстрація (акредитація)
10 жовтня (09:00-22:00)
11 жовтня (09:00-22:00)

- Робота «Українського музичного ярмарку - 2017»
12 жовтня (11:00-19:00)
13 жовтня (10:00-19:00)
14 жовтня (10:00-18:00)

- Демонтаж обладнання, стендів
14 жовтня (18:00-22:00)

Увага! Учасник сплачує Дирекції ярмарку штраф за передчасне (без поважних причин) припинення роботи свого стенду в сумі 8000 грн.
Вивіз майна Учасника з території Виставкового комплексу дозволяється тільки з дозволу Дирекції ярмарку.

ВИСТАВКОВІ ЗОНИ «Українського музичного ярмарку - 2017»

ВИСТАВКОВА ПЛОЩА ЯРМАРКУ ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА «ТИХУ-ПАВІЛЬЙОН» ТА «ТИХУ-ВІДКРИТУ» ЗОНИ.

У «ТИХІЙ ЗОНІ» ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
- підключення будь-якого звукового обладнання та електроінструментів до акустичних систем та гучномовців;
- демонстрація будь-якого звукового обладнання та електроінструментів, ударних інструментів, через акустичні системи та гучномовці.
Їх демонстрація може здійснюватися через головні навушники та в спеціальних боксах.
Демонстрації акустичних інструментів (гітари, роялі, духові музичні інструменти) не мають перевищувати 2,5 хвилини.

У разі порушення вимог до «тихої» зони Дирекція Ярмарку вправі застосувати наступні санкції:
- відключити гучномовне обладнання та стенд порушника від електроживлення (без компенсації матеріальних та фінансових втрат, що можуть виникнути);
- заборонити демонстрації акустичних інструментів до узгодження подальшого режиму роботи стенду;
- стягнути штраф у розмірі 3000 грн за кожне (після першого попередження) порушення режиму гучності в «тихій » зоні.

ЗАЛИ ТА ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАХОДІВ

Проведення спеціальних заходів (час, місце, тривалість і тематика) має бути узгоджено з Дирекцією ярмарку до 16 вересня 2017 р.

Рекламні щити, банери, наклейки і т.п. розташовуються учасниками Ярмарку лише в межах своєї стендової площі.

ІНШІ ФОРМИ УЧАСТІ В «УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНОМУ ЯРМАРКУ - 2017»

Представник групи організацій, фірм, фізичних осіб у якості колективного учасника Ярмарку на спільно замовленій площі одночасно з заявкою на участь надає Організатору Ярмарку перелік учасників колективної експозиції і сплачує 100% загальної вартості замовленої площі та обладнання, відповідні реєстраційні внески за кожного учасника з заявленого переліку, а також несе повну відповідальність за дотримання умов договору всіма учасниками колективної експозиції.

Акредитація представника організації, що не сплатила за виставковий стенд складає – 1400 грн.

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ І УМОВИ ОПЛАТИ

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ (форму заявки - див. на сайті Асоціації)

Для акредитації та участі у роботі «Українського музичного ярмарку - 2017» необхідно скласти заявку щодо бажаного розміщення свого стенду чи експозиційної площі з відповідним позначенням на схемах павільйону (схема надсилається на запит) та до 11 серпня 2017 р. надіслати її по E-mail до Дирекції ярмарку.
Заявки, що надходять з порушенням вказаних термінів, виконуються за можливістю.

На підставі Заявки Дирекція Ярмарку надсилає Учаснику договір та рахунок-фактуру на оплату. Учасник зобов’язаний повернути Дирекції ярмарку підписаний примірник договору протягом 5 днів після його отримання, а Заявку на участь оплатити у відповідності до графіку оплат замовленої площі. Заявки, що оплачуються з порушенням вказаних термінів, виконуються за можливістю.

ПОРЯДОК ОПЛАТИ

Виставкова площа остаточно бронюється за Учасником за умови оплати суми акредитаційного внеску та 50% від заявленої стендової площі протягом 3-х банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату.
Залишок суми у розмірі 50% від заявленої стендової площі має бути оплачений до 15 вересня 2017 р.
Площа для розміщення експозиції надається Учаснику тільки після здійснення 100% передоплати.

У випадку порушення Учасником строків та умов оплати своєї участі в «Українському музичному ярмарку - 2017» Дирекція ярмарку залишає за собою право прийняття остаточного рішення про можливість участі даного Учасника у ярмарку.
У випадку відмови Учасника від участі у виставці до 11 серпня 2017 р. – Учасник сплачує Організатору штраф в сумі 50% від вартості замовленої Учасником площі; відповідно, після 11 серпня 2017 р. – 100% вартості замовленої Учасником площі.
Акредитаційний внесок не повертається у будь-якому випадку.

УМОВИ ОПЛАТИ

В платіжних документах обов’язкове формулювання «За участь в Українському музичному ярмарку - 2017». Учасники здійснюють оплату в гривнях на розрахунковий рахунок ПП «Музичні технології»: р/р 26002300316730 в Філії ГУ у м. Києві АТ «Ощадбанк», МФО 322669

Організатор залишає за собою право змінити ціни у випадку різкого коливання курсу долара США по відношенню до гривні.

ПРЕДСТАВЛЕННЯ ТОРГОВИХ МАРОК

Учасники можуть представляти на Ярмарку тільки такі торгові марки, які вказані у заявці на участь, та статус дистриб’юції яких на території України підтверджений відповідними документами;

Критерії підтвердження статусу дистриб’юції на території України:

  • наявність інформації про статус дистриб’юції на сайті офіційного торгового представника (виробника);
  • наявність листа в електронному вигляді від офіційного торгового представника (виробника);
  • наявність листа на папері від офіційного торгового представника (виробника);
  • наявність в інформації та у листі підтвердження статусу дистриб’юції.

Даними критеріями Дирекція Ярмарку керується при вирішенні питань представлення торгових марок на «Українському музичному ярмарку - 2017».
Остаточне рішення по представленню спірної торгової марки на «Українському музичному ярмарку - 2017» приймає Правління ГО «Всеукраїнська асоціація ДВППЗСОМІ» до 21 серпня 2017 року.

Офіційний каталог «Українського музичного ярмарку - 2017»

Електронний каталог «Українського музичного ярмарку-2017» розміщується на офіційному сайті спеціалізованої виставки «Український музичний ярмарок».
Інформація публікується українською мовою.
Акредитація Учасника передбачає безкоштовну публікацію довідкової інформації про Учасника ярмарку на одній сторінці (А5) обсягом до 2275 знаків (включно з пробілами).
Офіційний Каталог складається з блоку інформації, що надана Учасниками в рахунок акредитації та рекламної інформації, що публікується за наступних умов:

Вартість публікації реклами (з ПДВ):
Рекламний блок на початку каталогу (колір, А5) – 2500 грн.
Рекламний блок на початку каталогу (ч/б, А5) – 1500 грн.
Рекламний блок в кінці каталогу (колір,ч/б, А5) – 1000 грн.

Технічні вимоги до оригінал-макету див. на сайті Асоціації www.prosoundlight.kiev.ua

Дирекція ярмарку гарантує розміщення в офіційному Каталозі інформації та реклами за умови її надання та оплати до 16 вересня 2017 р. з урахуванням відповідності технічним вимогам.
В іншому випадку Дирекція ярмарку залишає за собою право самостійно вирішувати про можливість розміщення в каталозі відповідної інформації.

Проживання учасників «Українського музичного ярмарку»

Учасник «Українського музичного ярмарку - 2017» самостійно бронює місце у готелі.
Інформація про готелі, вартість проживання для громадян України, іноземних громадян, надсилаються на запит.

ДИРЕКЦІЯ ЯРМАРКУ

Поштова адреса: 01019 м. Київ-19, а/с 91; ПП «Музичні технології»
Тел.: (044) 227-1140, 227-2182, 227-0012
Моб.: (066) 726-1560, (050) 410-5520
Web site: prosoundlight.kiev.ua
muz-yarmarok.org.ua
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ
Вівторок, 04 липня 2017, 15:59

Увага!! ЗАЯВКУ відправити на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у спеціалізованій виставці "Український музичний ярмарок -2017"

  1. Назва організації-учасника:
  2. юридична (для бухгалтерських документів) –

    скорочена (для каталогу) –

  3. Повна адреса (з індексом):
  4. юридична (для бухгалтерських документів) –

    поштова (для листування) –

  5. Тел.: (з кодом міста) Факс: E-mail: WWW–адреса:
  6. Імена, прізвища посади представників - для беджів (кількість – див. регламент)
  7. Інформація про діяльність учасника для розміщення в каталозі Ярмарку (надається українською мовою, обсяг – див. регламент)
  8. Торгові марки, які плануються для представлення на виставці (заповнюється обов’язково):
  9. Реклама в офіційному електронному Каталозі (необхідне позначити):
  10. Площа реклами: формат А5 КОЛІР Ч/Б
    Місце розміщення реклами: рекл. блок1, рекл. блок 2

  11. Стенд ______________ всього м2
    В т.ч. Необладнана площа ___________ м2 Обладнана площа ________м2
    Тип зони:“Тиха” “Гучна”

    !! Якщо Учасник замовляє більше одного стенду, то інформація п.8 надається стосовно кожного стенду.

    8.1. Габарити стенду (позначати зовнішні розміри з врахуванням ширини конструкцій, що огороджують стенд):
    Ширина _____ м Глибина _____ м Висота _____ м

    8.2. Час монтажу _____________годин Час демонтажу _____________годин
    Інформація щодо додаткового обладнання,послуг – на запит.

  12. Необхідність складських приміщень: ТАК (кв.м) НІ

    9.1. Загальна площа складських приміщень _______________кв. м.

  13. Килимове покриття ______ кв. м. Колір ______________________
  14. Спеціальні заходи: Назва заходу Тема:
    Яке приміщення оптимальне для запланованого заходу? _____________
    Бажаний день _________ початок ___________ закінчення __________

    11.1. Чи потрібне додаткове технічне обладнання? (Перелік надсилається на запит).

  15. Енерговикористання ____________Вольт ______________кВт.
    (якщо замовлено більше одного стенду, вказати на кожний стенд)
  16. Кількість вхідних квитків, що викуповуються ____________________
  17. Бухгалтерські реквізити (для договору) ______________________________

Цією ЗАЯВКОЮ НА УЧАСТЬ ВИЗНАЄМО всі положення Регламенту спеціалізованої виставки "Український музичний ярмарок-2017" та гарантуємо вчасну оплату замовлення.

 

Керівник _________________________ / ___________________
(підпис) (П.І.Б.)

М.П.Головний бухгалтер ________________ / _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

 


 
Банер
Банер
ukraina.net.ua - каталог сайтів України