Банер
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ
Вівторок, 04 липня 2017, 15:59

Увага!! ЗАЯВКУ відправити на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у спеціалізованій виставці "Український музичний ярмарок -2017"

  1. Назва організації-учасника:
  2. юридична (для бухгалтерських документів) –

    скорочена (для каталогу) –

  3. Повна адреса (з індексом):
  4. юридична (для бухгалтерських документів) –

    поштова (для листування) –

  5. Тел.: (з кодом міста) Факс: E-mail: WWW–адреса:
  6. Імена, прізвища посади представників - для беджів (кількість – див. регламент)
  7. Інформація про діяльність учасника для розміщення в каталозі Ярмарку (надається українською мовою, обсяг – див. регламент)
  8. Торгові марки, які плануються для представлення на виставці (заповнюється обов’язково):
  9. Реклама в офіційному електронному Каталозі (необхідне позначити):
  10. Площа реклами: формат А5 КОЛІР Ч/Б
    Місце розміщення реклами: рекл. блок1, рекл. блок 2

  11. Стенд ______________ всього м2
    В т.ч. Необладнана площа ___________ м2 Обладнана площа ________м2
    Тип зони:“Тиха” “Гучна”

    !! Якщо Учасник замовляє більше одного стенду, то інформація п.8 надається стосовно кожного стенду.

    8.1. Габарити стенду (позначати зовнішні розміри з врахуванням ширини конструкцій, що огороджують стенд):
    Ширина _____ м Глибина _____ м Висота _____ м

    8.2. Час монтажу _____________годин Час демонтажу _____________годин
    Інформація щодо додаткового обладнання,послуг – на запит.

  12. Необхідність складських приміщень: ТАК (кв.м) НІ

    9.1. Загальна площа складських приміщень _______________кв. м.

  13. Килимове покриття ______ кв. м. Колір ______________________
  14. Спеціальні заходи: Назва заходу Тема:
    Яке приміщення оптимальне для запланованого заходу? _____________
    Бажаний день _________ початок ___________ закінчення __________

    11.1. Чи потрібне додаткове технічне обладнання? (Перелік надсилається на запит).

  15. Енерговикористання ____________Вольт ______________кВт.
    (якщо замовлено більше одного стенду, вказати на кожний стенд)
  16. Кількість вхідних квитків, що викуповуються ____________________
  17. Бухгалтерські реквізити (для договору) ______________________________

Цією ЗАЯВКОЮ НА УЧАСТЬ ВИЗНАЄМО всі положення Регламенту спеціалізованої виставки "Український музичний ярмарок-2017" та гарантуємо вчасну оплату замовлення.

 

Керівник _________________________ / ___________________
(підпис) (П.І.Б.)

М.П.Головний бухгалтер ________________ / _______________________
(підпис) (П.І.Б.)