Головна Новини шоу-бізнесу Магія Євробачення та головні інструменти топових світових шоу

Магія Євробачення та головні інструменти топових світових шоу
Четвер, 10 травня 2018, 07:02

 

 

Євробачення – це найбільше реалізоване телевізійне шоу з величезною аудиторією, але для фахівців це ще й наочна експозиція досягнень шоу-бізнесу, передній край технологій стейджингу, лайтингу та ін. Велика кількість самої сучасної, якісної та дорогої техніки вражає уяву від року до року. ESC 2018 не стало виключенням, причому в цьому році відмовилися від вже набутих приємних світлодіодних дисплеїв, а це означає, що відповідальність дизайнерів за світлом збільшилася багато разів у плані реалізації візуального шоу. Які ж прибори та технології стали вибором світло режисерів у нинішньому році?

 

 

Безумовно, вже довгі роки незмінний лідер зі світла на Євробаченні (і не тільки) Clay Paky. Більше 1200 приладів цієї марки використовувалось на ESC 2018: 750Х Axcor Profile 900, Hepikos, 300х Scenius Unico Потужність 1400 Вт, Scenius Profile, Mythos 2, Sharpy Wash 169 шт.

 

 

Також, активно використовувалися продукти GLP. Наприклад, ті самі, анонсовані на Prolight + Sound 2018 «кільця» з KNV Arc. Їх використовувалось вісім і це їхнє перше застосування в подібного роду шоу, фактично ще на стадії прототипу. Хто дивився трансляцію, їх добре видно на загальних планах, особливо при догляді в ЗТМ. Ще використовується 262 гібридних LED-стробоскопа JDC1 і голови Impression X4L з піксель-меппінг. Було задіяно 68х Vari * Lite WashBeams.

 

 

24 прожектора, що стежать, керуються за допомогою RoboSpot Follow spot system. Задня стіна – це Ayrton Magicpanel FX. Загальна кількість всіх світлових приладів на майданчику – 2632, довжина задіяних кабелів: 88024 метра, 300 активних DMX просторів, 152000 контрольованих параметрів.

 

 

Ну і головне – все це світлове багатство управлялося за допомогою пультів MA Lighting. Задіяно 10х MA2 Full і 4х MA2lite. На жаль, до конкурсу не встигли виготовити достатню кількість MA3 (вони були вперше показані у квітні 2018, менше місяця тому, коли постановка була в розпалі), тому очікуємо їх побачити у наступному році.

 

 

Час пре-програмування світлового шоу зайняв 24 дня, при цьому працювали над ним 6 операторів і дизайнер по світлу. Всього ж під час шоу, було задіяно одночасно 32 оператора по світлу, швидше за все, тут враховуються і ті, які керували стеженням за світлом.

 

 

Нагадуємо, що офіційним представником більшості вищевказаних брендів в Україні, є компанія «Лайтек».

 

Інформацію надала компанія «Лайтек»

 
 

Офіційний каталог-2018

Банер
Банер
Банер
ukraina.net.ua - каталог сайтів України