Головна Новини шоу-бізнесу

JBL додає до серії лінійних масивів VTX нові сабвуфери

Компанія JBL розширила серію лінійних масивів VTX, додавши два нові сабвуфери: VTX S28 та VTX G28. Про це стало відомо на виставці ProLight+Sound 2012.

“У січні компанія JBL представила перший продукт серії VTX, V25, а тепер нові сабвуфери S28 та G28, що забезпечують системних інженерів безліччю опцій та безпрецедентною якістю роботи”, - розповідає Пол Бауман старший менеджер турового звуку JBL Professional. “Ці нові моделі й справді втілюють революцію дизайну сабвуферів”.

 

 

VTX S28 та VTX G28 – це сабвуфери з двома 18-дюймовими динаміками моделі 2269H, що використовують технологію Differential Drive з двома звуковими котушками. Також вони мають неодимові магніти та надзвичайно високий ККД (коефіцієнт корисної дії), що надає низьким частотам надзвичайної глибини.

Далі…
 
Неймовірно компактно. Неймовірно голосно. Неймовірно функціонально

Компанія HK AUDIO представила LUCAS Nano 300, новий щабель в еволюційному модельному ряді LUCAS.

 

 

З появою першої системи LUCAS в 1998 році почалася нова ера для музичних груп, ди-джеїв, масовиків-витівників і різних презентаційних напрямків.

Далі…
 
Французька радіокомпанія RMC придбала пару цифрових мікшерів Studer OnAir 3000

Париж, Франція — Компанія RMC (колишнє Радіо Монте Карло) нещодавно поповнила колекцію студійного обладнання в Парижі цифровими студійними мікшерами Studer OnAir 3000.

Засновану у Монако 1943 року компанію RMC придбала у 2001 році приватний французький медіахолдинг Nextradio TV Group, що відкрив нову студію в Парижі і закрив виробництво в Монако.

Сьогодні RMC посідає третє місце серед приватних радіокомпаній у Франції. Вона орієнтована на новини та спорт, активно спілкується з слухачами.

Новий мікшер Studer став логічним результатом давньої дружби з компанією Audiopole (дистриб'ютор Studer у Франції), яка продовжується понад 10 років. Коли компанія Nextradio тільки відкрила нову паризьку студію 2001 року, вона обладнала три свої студії пультами Studer OnAir 2000, і тепер керівництво знову вирішило оновити перелік обладнання згідно з останнім словом техніки.

Далі…
 
Планетарій Charles Hayden у Бостонському науковому музеї вражає глядачів завдяки JBL

 

Каліфорнія. Планетарій Charles Hayden вважається «зіркою» атракціонів Бостонського наукового музею — особливо відтоді, як було втілено технічну модернізацію вартістю понад 9 мільйонів доларів. Планетарій є найбільш технологічно досконалим театром у Новій Англії, адже він може похвалитися цифровою проекційною системою останніх розробок, а також вражаючою 10.2-канальною системою акустичних систем від JBL.

“Ми пишаємося, що нам довірили дизайн та інсталяцію у найкращому в світі планетарії з надзвичайною системою візуалізації, - розповідає Маркус Веддл, маркетинговий директор компанії Sky-Skan що є системним інтегратором. - Хоча зазвичай вважається, що візуальні ефекти найбільш впливають на глядачів, враження було б неповним без належної якості звуку. У куполоподібному театрі широкомасштабний об'ємний звук є необхідним”.

Далі…
 
Струни DUNLOP!

Компанія DUNLOP є прихильницею створення найкращих пристосувань, що допомагають музикантам реалізувати їхній потенціал. Вона виробляє свою продукцію у місті Беніція (Benicia), штат Каліфорнія. У такий спосіб здійснюється повний контроль над виробничим процесом. Ця прихильність зробила компанію найбільш надійним і перевіреним виробником музичних аксесуарів, компанія виділяються своїми інноваціями, якістю й надійністю протягом уже більш сорока років.

 

 

Струни Dunlop - не виключенням. Досвідчений майстер у виробництві струн Ліс О'коннор (Les O'connor) очолює виробництво. “Ми побудували фабрику повністю з нуля, і це дозволило нам одержати контроль над кожним аспектом виробництва,” говорить О'коннор. О'коннор багато років працював із сучасними високотехнологічними машинами, аналізуючи й експериментуючи з різними формулами компонентів, по дорозі відкриваючи нові процеси й технології.

Далі…
 
Hammerfall здобувають нових шанувальників у Європі з Sennheiser

Учасники шведської металевої групи Hammerfall — майстри у своїй справі. Протягом майже двох десятиліть група випускала добротні альбоми, і відповідно до духу цих альбомів музиканти робили потужні тури, здобуваючи нових шанувальників і зміцнюючи відданість гігантського числа вже наявних фанатів. У підтримку свого останнього альбому за назвою Infected (Nuclear Blast Recor ds), що дебютував відразу із другої позиції у шведських чартах, Hammerfall провели осінь, збираючи величезні арени в Східній і Західній Європі, а також у Великобританії. Для забезпечення не збійної RF роботи й гідного звучання група гастролює з бездротовими вокальними мікрофонами, провідними мікрофонами, бездротовими інструментальними системами й бездротовими моніторними системами Sennheiser.

За винятком PA, Hammerfall у турові використовують своє власне аудіо устаткування. Кожний учасник групи має свій персональний бездротової монітор Sennheiser ew 300 IEM G3. Ще три юніта призначені для технічного персоналу. Численні гітари й баси використовують бездротові трансмітери Sennheiser SK 2000 для забезпечення свободи пересування. FohеІнженер Деніел Шіндлер (Daniel Schindler): «Я дійсно люблю динамічний кардіоїдний MMD 935-1 вокаліста Йоакима Канса (Joacim Cans). У Йоакима надзвичайно широкий діапазон, і 935-й захоплює це все з музикальністю, що робить зведення простим. Разом з ручним трансмітером SKM 2000 і ресивером EM 2050 голос Йоахима становиться грізною хэви-металевою зброєю». Бэк-вокалісти використовують таке ж устаткування.

Коментар Шиндлера щодо інструментальних мікрофонів Sennheiser: «Вони роблять саме те, що від них і потрібно й роблять це відверто чудово. Вони забезпечують мені щільне, потужне рок-н-рольне звучання». Крім барабанів, на гітарах Понтуса Норгрена (Pontus Notgren) і Оскара Дроньяка (Oscar Dronjak) застосовується комбінація мікрофонів з великою діафрагмою Sennheiser MD 409, MD 509 і MK 4. Норгрен, який цементує партнерство між Hammerfall і Sennheiser Grobal Relations, запропонував використовувати в турові MK 4 після того, як він випробовував його при записі гітари в Infected.

Далі…
 
Театр McCallum обладнано Soundcraft Vi6™

 

Каліфорнія, США — Театр McCallum — відомий центр, у якому діють різноманітні розважальні й освітні програми, що знайомлять мешканців долини Коачелла у Каліфорнії з видами мистецтва й розраховані на широкі інтереси й смаки споживачів. Нещодавно театр оновив свою акустичну систему обладнанням HARMAN, додавши до неї цифровий мікшер Soundcraft Vi6 для використання на FOH-позиції.

Театр, що працює понад вже 24 роки, потребував заміни старого мікшера Soundcraft Series 5. Директор театру з технічних питань Джеймс Андерсон проконсультувався з Бобом Патріком, головою каліфорнійської компанії Hacienda Heights, що допомогла інсталювати мікшер і забезпечити сумісність з усією системою, враховуючи середні лінійні масиви VerTec VT4888 від JBL та підсилювачі Crown I-Tech. Модернізація включала залучення сигнальної обробки за допомогою програми BSS Soundweb London для цифрової маршрутизації та гнучкості в оперуванні.

Далі…
 
Gotham Hall тепер з мікшером Soundcraft Vi1™

 

Чи то VIP заходи, чи корпоративні зустрічі чи інші святкові події — Нью-Йоркський Gotham Hall ніколи не перестає приємно дивувати відвідувачів. Щоб відповідати престижному іміджу закладу та його багатофункціональності, керівництво Gotham Hall замовило інсталяцію цифрового мікшеру Soundcraft Vi1 у компанії Eastern Stage Productions. Збудований 1922 року Gotham Hall, що раніше був банківською спорудою, зберіг риси римської архітектури. У 2002 він був перетворений на відомий сучасний зал для прийняття різних заходів. Тут відбулися концерти Джеймса Брауна, Аліші Кіс, гурту B-52, а також корпоративні події, зокрема – вечірка після церемонії Греммі 2003 року.

Шукаючи відповідний цифровий мікшер, інженер з Eastern Stage Productions Тім Райт звернув увагу на зовнішні параметри обладнання. Мікшер мав органічно розміститися в кутку великого залу і не заважати сприйняттю загальної атмосфери. “Ми не хотіли змінювати вигляд залу, що є витвором мистецтва, - розповідає Райт. - Vi1 чудово вписується в оточення, і водночас його функціональність не втрачається, як це було б з іншими виробниками мікшерів. Завдяки гнучкості ми використовуємо його і для FOH, і для моніторингу”.

Далі…
 
JBL представляє нову серію акустичних систем STX800

На всесвітній музичній виставці у Франкфурті, що проходила з 21 по 24 березня 2012 року, компанія JBL представила серію портативних акустичних системи STX800, створених для заповнення ніші між «легкими» версіями мобільних акустичних систем та справжніми повнорозмірними туровими «важковаговиками». Шість моделей пасивних акустичних систем STX800 поєднують у собі виключну якість звуку, добре пристосовану для транспортування конструкцію та високу потужність і, звісно, можливість їх інтеграції з системним рішенням від Crown VRack та V5 пресетами, а також програмним забезпеченням JBL HiQnet Performance Manager™.

Далі…
 
Sennheiser на церемонії нагородження Grammy Awards 2012

Церемонія нагородження премією Grammy 2012, ведучим якої цього разу був LL Cool J, стала другою по телевізійному рейтингові за всю історію проведень шоу з моменту його організації в 1959 році. Це було грандіозне дійство, яке мало більш ніж 30 різних виступів на численних майданчиках. Воно почалося з поминальної молитви по Уитні Х'юстон.

Більше всіх нагород у цей вечір, повторивши рекорд дворічної давнини, установлений Beyonc?, зібрала 23-літня британська поп-соул співачка Адель. Вона перемогла у самих престижних номінаціях, включаючи альбом року і кращий вокальний альбом «21», запис року, пісня року й краще коротке музичне відео за пісню «Rolling in the Deep», а також краще виконання «Someone Like You».

Інформацію надала фірма "Індіго Мюзік":
www.indigo-music.com.ua

 
Мікшер Soundcraft Vi1™ виконує подвійну роботу для звукоінженера Піта Фрімена

ЛОНДОН, Велика Британія. Піт Фрімен — це британський звукоінженер, який почувається однаково комфортно і в студії, і під час турне. Наразі Фрімен працює технічним менеджером у лондонській студії Gibson Guitar, а також FOH-інженером для Vintage Trouble — гурту, який поєднує соул, R&B, рок та фанк. 2011 року Vintage Trouble був відзначений премією в номінації “Найкращий новий гурт” від журналу Classic Rock.

Фрімен переконаний, що цифровий мікшер Soundcraft Vi1 від HARMAN забезпечить найкраще звучання колективу і в студії Gibson, і в майбутньому європейському турне Vintage Trouble. Вибір Vi1 – невипадковий, адже пов’язаний з багаторічним досвідом використання Фріменом пультів Soundcraft у студійній роботі й під час живих виконань.

Далі…
 
20 - річчя Бостона

Роялі і піаніно від “Boston – designed by Steinway & Sons” були вперше представлені 1992 року. В них виразно відчутні гени Steinway & Sons. Сьогодні, з нагоди 20-річчя появи Бостона, буде запущено першу лімітовану серію фортепіано THE BOSTON BLUES.

 

Ця перша в історії Бостона серія особливих інструментів захоплює не тільки своєрідною глибиною темно-синьої барви, але й багатьма винятковими деталями.

Далі…
 
Польські стадіони готуються до Євро 2012 разом з обладнанням від Harman

Польська компанія ESS Audio бере участь у програмі підготовки до змагань Євро-2012. Тепер компанія займається технічним облаштуванням вроцлавського стадіону Miejski, розрахованому на 42000 глядачів, та який належить до четвертої, найвищої муніципальної категорії у країні.

 

 

ESS Audio обладнала головний амфітеатр і трибуни рупорними акустичними системами JBL серії PD. Було застосовано 59 погодостійких акустичних систем PD5200/95-WRX (90 x 50 градусів), 28 акустичних систем PD5200/43-WRX (40 x 30 градусів) та 56 всепогодних сабвуферів PD5125-WRX. В основному, вони були вмонтовані у кластери по п'ять штук — два PD5200/43-WRX, один PD5200/95-WRX та два PD5125-WRX. Три одинарні PD5200/95 охоплюють зону поля, а два одинарні кластери працюватимуть перед екранами, покриваючи зону найнижчих сидінь під 90-градусним кутом. Два додаткові кластери, що складаються з пари PD5200/95-WRX та PD5125-WRX, були встановлені позаду екранів для покриття сидінь на середньому та високому рівнях.

 

Далі…
 
“Концерт року-2011” у Сербії з обладнанням Harman Professional

Понад 9,500 глядачів зібралося у Великому залі Центру спорту та бізнесу Войводіна у сербському місті Новий Сад. Компанія Studio Berar взяла на себе все технічне забезпечення, у тому числі: сценічне оснащення, монтаж, освітлення і, звичайно, звук.

Для головної системи звукопідсилення Studio Berar змонтувала 20 повнорозмірних елементів лінійних масивів JBL Vertec VT4889 (по 10 з кожної сторони) та вісім повнорозмірних сабвуферів VT4880 з кожного боку, що забезпечували покриття головної аудиторії та величезних балконів. Для покращення та підсилення звукового покриття було додатково застосовано дванадцять VT4889 та два середні елементи лінійних масивів VT4888.

Далі…
 
Акустичні системи JBL інстальовано у Нью-йоркському Академічному Театрі

Акустичні системи серій ScreenArray та VRX від компанії JBL були інстальовані в Академічному театрі Нью-Йорка, який належить компанії Lighthouse International.

 

 

Академічний театр — це один з чотирьох театрів, що знаходяться під керівництвом Академії кінематографічних мистецтв і наук, всесвітньо відомої завдяки щорічній церемонії нагород Academy Awards та премії Оскар.

Далі…
 
Звукоінженер гурту Lady Antebellum Кларк Шляйхер отримав премію Греммі завдяки моніторам JBL LSR6328P

Гурт Lady Antebellum підкорив серця слухачів багатими вокальними гармоніями, професійною грою та власне своїми композиціями. Відтак третій студійний альбом Own the Night завоював найвищу професійну нагороду Греммі - “За кращий альбом року в стилі кантрі”. Більша частина кантрі-саунду колективу є результатом мистецтва мікшування — директора студії Warner Music Nashville, який отримав премію Греммі спільно з продюсером Полом Уорлі. До речі, Шляйхер працює з Lady Antebellum від першого альбому 2008 року.

 

 

“Найважливішою річчю для інженерів звукозапису є їхній монітор”, - розповідає Шляйхер, який використовує для запису треків, накладання доріжок та мікшування студійні монітори JBL LSR6328P. “Монітор повинен точно відображати рівні звукового тиску, бути гучним, проте з м'яким звуком. Стерео має бути ідеальним у центральній позиції, і звукове поле у контрольному приміщенні повинне бути чітким для музикантів, співаків та продюсерів. Я користуюся JBL LSR6328P, бо він винятково справляється з цими завданнями. Його перевагами, безперечно, є низькі частоти, ясність та потужність”.

Далі…
 
Норвезький Центр мистецтв Кільден оснащено обладнанням від Harman

КРІСТІАНСЛАНД, Норвегія — Нещодавно тут відкрився Центр мистецтв Кільден (Konserthuset Kilden) загальною площею 15000 квадратних метрів. Вартість такого закладу становить 287,3 мільйони доларів. Чотири зали Центру мистецтв Кільден були оснащені останніми технічними розробками від Harman. Місцевий дистриб'ютор Harman — компанія LydRommet AS — забезпечила проект елементами лінійних масивів JBL VerTec, цифровою мережею BSS Soundweb London, підсилювачами Crown серії CTs та мікшерними пультами Soundcraft серії Vi.

Новий Центр об'єднує регіональний театр Agder, місцевий симфонічний оркестр та оперу. Комплекс був спроектований таким чином, що всі зали можуть використовуватись одночасно. Концертний зал є найбільшим і розрахований на 1185 місць, складає 700 місць, а мульти-зал та малий зал можуть запросити 235 та 150 глядачів, відповідно.

Далі…
 
Призер Греммі Френк Філіпетті визнає лише студійні монітори від JBL

Нагороджений престижною премією Греммі, інженер та продюсер Френк Філіпетті продовжує використовувати студійні монітори JBL LSR6300 для своїх проектів. За свій 5.1 мікс An Evening With: Dave Grusin він був номінований на Греммі-2012 в номінації за “Найкращий об'ємний звук”.

Філіпетті працює у цій індустрії з 80-х років і набув статусу легенди після співпраці з такими відомими виконавцями, як: Foreigner, KISS, Лучано Паваротті, Джеймс Тейлор, Андреа Бочеллі, Біллі Джоел, Лайза Мінеллі, Елтон Джон, Korn, Барбра Стрейзанд та багатьма іншими. Звичайно ж, маючи такий досвід, Філіпетті знає безперечно всі нюанси, які варто враховувати для запису найвищого класу.

 


“Не можна записувати, продюсувати чи мікшувати без можливості надзвичайно точного звукового відтворення, - пояснює Філіпетті. - Якщо ви не можете довіряти своїм аудіомоніторам, це гра проти самого себе. Я знаю, що можу покладатися на студійні монітори JBL серії LSR6300. Кожного разу вони доводять свою надійність”.

Далі…
 
Театр Star Plaza в Індіані встановлює лінійні масиви JBL VerTec

Індіана — Брайан Вайн із компанії Broadway Music встановив лінійні масиви JBL VerTec для удосконалення аудіосистеми в театрі Star Plaza, розрахованому на 3,400 глядачів.

Акустична система з лінійних масивів JBL VerTec містить лівий та правий портали (кожен із яких складається з восьми середніх елементів лінійних масивів VT4888DP-DA) та центральний кластер із трьох акустичних систем VRX932LAP. Сабвуфери VT4880ADP-DA підвішені над сценою по три з кожного боку.

Театр Star Plaza запрошує багато артистів і пропонує різноманітний репертуар, отже модернізація акустичної системи була необхідною. Театр обрав JBL VerTec для розширення власної акустичної системи з метою проведення більших подій. Нова система VerTec наповнює 3,400-місну аудиторію кришталево-чистим звуком в усіх її куточках.

Далі…
 
Нові робочі радіочастоти для AKG WMS470

Компанія AKG нещодавно випустила нову версію радіомікрофонної системи WMS470 з підлаштованим під європейский ринок частотним діапазоном.

WMS470 Band 10 працює на частотах між 823 та 832 МГц. Цей частотний діапазон, ще відомий як “дуплексний проміжок”, оскільки він лежить між діапазонами, які в майбутньому будуть використовуватись для високошвидкісного інтернет-зв'язку в мобільних приладах. Таким чином, радіосистеми WMS470 Band 10 забезпечать безперебійну роботу в майбутньому. ”У багатьох європейських країнах частотний діапазон 823-832 Мгц буде задіяно виключно для радіомікрофонів та вушних моніторів. У Німеччині цей діапазон буде безкоштовним”, - пояснює менеджер з маркетингу компанії AKG - Вольфганг Фрітц.

Частотний діапазон Band 10 використовує одночасно до восьми каналів. Крім того, сумісні частоти зберігаються у групах пресетів, тож користувачі можуть програмувати частоти вручну.

Далі…
 
Harman пропонує безкоштовну бета-версію програми JBL HiQnet Performance Manager

Компанія Harman оголосила, що програмне забезпечення JBL HiQnet Performance Manager що створене для керування системами звукопідсилення, тепер є доступним для користувачів у якості відкритої для завантаження публічної бета-версії, яка раніше існувала лише для обмеженої кількості міжнародних бета-тестерів.

Програма JBL HiQnet Performance Manager — це інтерфейс користувача, що полегшує роботу з системами звукопідсилення під час концертних турів та інших «живих» подій. Створена для звукоінженерів, які працюють з гастролюючими командами та з театральними трупами, Performance Manager – це результат еволюції програми конфігурування та контролю аудіосистем Harman HiQnet System Architect.

Далі…
 
JBL D2 Dual Driver — серце нової серії лінійних масивів VTX

D2 — компресійний драйвер з двома діафрагмами та двома звуковими котушками, долає такі технологічні бар’єри щодо потужності та частотної характеристики компресійних драйверів як: обмеження частотної характеристики (в діапазоні високих частот) через масу діафрагми та звукової котушки, та частотні спотворення, що обумовлені низькою частотою зрізу драйвера (зазвичай вона дорівнює 20 кГц, у D2 вона – 40 кГц). Маючи два компресійні драйвери, з'єднані в один, та компактний електроакустичний перетворювач, D2 Dual Driver застосовує дві звукові котушки, кожну з власною легкою полімерною кільцевою діафрагмою. Замість великої і «важкої» звукової котушки, як у звичайних компресійних драйверах, D2 працює на двох легких, але міцних звукових котушках — двох рушійних силах замість однієї.

“Завдяки двом меншим діафрагмам та звуковим котушкам, що працюють на одному й тому ж звуковому навантаженні, серія лінійних масивів VTX має високу ефективність та оптимальний рівень звукового тиску, а також підвищений рівень відтворення високих частот, що стало можливим через зменшену рухливу вагу кожної діафрагми та звукової котушки, - розповідає Пол Бауман, головний менеджер компанії Tour Sound, JBL Professional. - D2 Dual Driver — це радикальний відхід від традиційних компресійних драйверів, він втілює монументальний прорив у конструюванні систем гучномовців”.

Далі…
 
Steinway та Daimler: Велике партнерство та Mercedes за пів мільйона

Steinway & Sons є останнім великим американським брендом: від 1853 року і до сьогодні компанія вручну будує найкращі у світі роялі і піаніно. На відміну від інших виробників музичних інструментів, Стейнвей ніколи не знав скрутних часів. Бізнес-модель компанії є простою та незмінною упродовж півтори століття. Вона виробляє фортепіано за найвищими стандартами, встановлює відповідні ціни — і всі задоволені.

Сила бренду Steinway у тому, що всі, починаючи від пересічних рецензентів до найуспішніших рекламних агенцій, відчувають себе зобов'язаними згадувати його продукцію в автомобільному контексті. Якщо пошукати в Google назву Steinway разом з будь-яким автомобільним сайтом, результати будуть від простих до приголомшливих. Мотори, панелі кузова, щитки управління, радіоприймачі, гальма — усі порівнюються з цим музичним гігантом. Що ж такого в Steinway, що як магнітом притягує автомобілістів?

Далі…
 
The Wombats в турне з Soundcraft Vi6

Після напруженого літнього турне та виступів на найбільших європейських фестивалях і на власних шоу The Wombats нещодавно завершили тур по Австралії.

Компанія JPJ Audio забезпечила гурт акустичною підтримкою, а звукоінженер Дейв Семвел налаштував мікшерний пульт Soundcraft Vi6, враховуючи потреби гурту.

“Коли я починав свою кар'єру у якості звукоінженера, я весь час працював з обладнанням Soundcraft, тож воно для мене вже рідне, - зазначає Дейв. - Моїм першим враженням про Vi6 був приємний подив від того, що це перший цифровий мікшер, де я маю всю необхідну інформацію одразу перед очима. Не потрібно гортати сторінки чи витрачати час на інші дії — весь мікс перед вами, як на долоні. Але, що найважливіше, на сучасному ринку цей пульт є єдиним мікшером зі звуком високої якості, що не вимагає скажених витрат. Порівнюючи з іншими мікшерами у цій ціновій категорії, Vi6 беззаперечно має найкращий звук та є найпростішим у користуванні”.

Далі…
 
Британський тур The Feeling з мікшером Soundcraft Vi1

Популярний інді-поп колектив, The Feeling, нещодавно завершив річний цикл клубних та фестивальних виступів. Поруч з ними постійно знаходились звукоінженери Джон Сворд та Енді Грінвуд, які, разом з цифровим пультом Soundcraft Vi1, успішно пройшли всі випробування під час турне.

Зі слів тур-менеджера та FOH-інженера Сворда, швидка інтеграція мікшера у вже існуючі звукові системи концертних споруд була однією з пріоритетних вимог туру.

Енді Грінвуд додає: “Ми з задоволенням працювали з Vi1 більшу частину року. Його компактна поверхня була ідеальною для невеликих шоу; цей мікшер, безумовно, є моїм улюбленим моніторним пультом. Я достатньо попрацював впродовж останніх років з Vi4 та Vi6, тож перехід до Vi1 був органічним. Я завжди вважав мікшери Vi простими у користуванні, тож коли я вперше побачив Vi1, знав, що працюватиму з задоволенням!”

Далі…
 
Компанія Tascam презентує 24-бітовий 96кГц лінійний ІКМ записувач DR-100mkII

Новий рекордер пропонує удосконалені функції запису для музикантів та інженерів, які вимагають найкращої якості запису від портативних рекордерів. Пристрій має чотири вбудовані мікрофони — два кардіоїдні та два всенаправлені, для покращення запису звуку. Пара мікрофонних входів XLR з фантомним живленням створена для під’єднання конденсаторних мікрофонів, а також в ньому є лінійні вхідні та вихідні роз'єми. Покращена версія DR-100 тепер має балансні лінійні входи, цифрові входи S/PDIF, роз'єми з можливістю фіксації з’єднання та інші корисні новинки. Всі ці першокласні функції роблять DR-100mkII ідеальним для високоякісного мобільного запису, створення DSLR фільмів та збору ефектів для готової продукції.

Головні характеристики

  • +4dBu (максимум +24dBu) лінійний вхід через роз'єм XLR
  • XLR роз'єм з фіксатором
  • Кращі, ніж в оригінальному DR-100, кардіоїдні та всенаправлені мікрофони
  • Отримує цифровий вхідний сигнал із зовнішнього цифрового пристрою через дистанційний роз'єм
  • Удосконалений мікрофонний передпідсилювач з більшим коефіцієнтом підсилення та системою зниження шуму
  • Запис WAV до 96кГц/24-біт
  • Запис MP3 від 32 до 320kbps
  • Лінійний вихід XLR чи 1/8” RCA
  • Цифровий вихід S/PDIF
  • Дротове та бездротове дистанційне керування (RC-10)
  • Лімітер та низькочастотний фільтр
  • Панель з додатковими перемикачами
  • Алюмінієвий корпус
  • VSA змінює швидкість програвання від -50% до +16%
  • Запис на SD чи SD-HC картки (у комплекті — 2GB карта)
  • Міні USB 2.0 роз'єм та кабель
  • Велике колесо регулювання вхідного сигналу
  • Вбудований гучномовець
  • Штатив на трьох ніжках
  • До комплекту входять літій-іонна акумуляторна батарея, захисний екран та чохол для зберігання

 

Інформацію надано офіційним дистриб’ютором HARMAN в Україні CП «КОМОРА» www.komora.com

 
Tascam додає функцію дзеркального запису до рекордеру HS-P82

 

З виходом версії 1.10, компанія Tascam зробила доступним оновлення апаратного забезпечення багатодоріжкового рекордеру HS-P82, який відтепер підтримує функцію дзеркального запису. Отримавши цю можливість, прилад одночасно записує на дві компактні флеш-карти до восьми аудіо доріжок, і на додачу трек стерео міксу, що підвищує безпеку захисту якості записів. Користувачі можуть безкоштовно завантажити оновлення апаратного забезпечення з сайту компанії.

Далі…
 
З мікшером Studer Vista 8 компанія Red TX відзняла концерт пам'яті Майкла Джексона

Влітку 2011 року компанія Red Tx придбала нову мобільну записувальну одиницю - RED II, створену для трансляції об'ємного 3D та 7.1 звуку.

Одразу зі своєї бази вантажівка відбула до Москви для обслуговування концерту Linkin Park на Червоній Площі. Потім обладнання знадобилось на фестивалі Download Festival та інших престижних подіях, таких як: світова прем'єра нового альбому Red Hot Chilli Peppers, що була відзнята і транслювалася наживо у 1500 кінотеатрах світу. Крім цього, з її допомогою нещодавно відбувся запис концерту пам'яті Майкла Джексона — Michael Forever — на стадіоні Cardiff Millennium.

З оснащенням Studer Vista 8 (так само як і в оригінальному RED I) та новим SCore Live від Studer, можливості запису стали гнучкішими, ніж раніше.

Далі…
 
JL Sound вважає Soundcraft Si Compact 24 найкращим мікшером для невеликих подій

Джеймін Лінч, засновник компанії JL Sound, став палким шанувальником Soundcraft після того, як мав нагоду попрацювати з цифровим мікшером Soundcraft Si3 декілька років тому. Щоб задовольнити всі свої вимоги під час проведення живих музичних подій, Джеймін нещодавно придбав мікшерний пульт Soundcraft Si Compact 24.

 

 

Джеймін часто використовує мікшер Si Compact 24 у популярному Льодовому Будинку в Техасі. “На жаль, Si3 був занадто дорогим та завеликим. Я люблю високоякісне аудіо мікшерів Soundcraft та легкість у керуванні, тож Si Compact 24 став пречудовим рішенням”, - запевняє Джеймін.

Далі…
 
Lexicon® PCM Total Bundle забезпечує композитора Джона Фріззела повним контролем над ревербами та ефектами

Канадський композитор Джон Фріззел має за плечима досвід роботи більш ніж з 35 фільмами, ТВ-передачами та серіалами, включаючи “Чужий: Воскресіння”, “Офісний простір”, “Легіон”, “Сусідка по кімнаті” та новий серіал “Таємний круг”. Фріззел почав свою музичну кар'єру, співаючи у хорі Паризької Опери та Metropolitan Opera у 12 років, а потім навчався у музичній школі Університету Південної Каліфорнії та в Манхеттенській музичній школі. Після коледжу він працював з продюсером/віброфоністом Майклом Майньєрі, і став одним з найперших музикантів, що працювали з Синклавіром — першим цифровим синтезатором.

Прогресивні ідеї Фріззела щодо залучення електронної музики до традиційної музики у фільмах перетворились на справу його життя, яка продовжується вже понад 20 років. Фріззел приєднав різнохарактерні музичні елементи до своєї музики, застосовуючи складні сполучення між незвичними інструментами, традиційним оркестром та інноваційним використанням електронних та цифрових технологій.

Далі…
 
Новий компактний мікрофон для iPad, iPhone та iPod Touch

Компанія Tascam нещодавно анонсувала вихід нового кишенькового стерео мікрофона iM2 для iPad, iPhone та iPod Touch.

 

 

IM2 було створено для того, щоб ви мали можливість перетворити будь-який з цих пристроїв на високоякісний стерео рекордер за допомогою пари конденсаторних мікрофонів, які під'єднуються до роз'ємів док-станції. Рекордер містить власний мікрофонний передпідсилювач та конвертер аналогового сигналу на цифровий для зменшення шуму та оптимізації якості аудіо. Крім того, iM2 може працювати з 125дБ звукового тиску під час найгучніших концертів.

Далі…
 
Аудіо система церкви Calvary Spokane тепер з мікшером Soundcraft Vi1

 

Компанія Kungpow Production мала за мету перетворити акустичну систему в церкві Calvary Spokane на таку, що була б зрозумілою недосвідченим користувачам і водночас мала прекрасну якість звуку. Тож Даррел Сміт, інженер Kungpow Production, замінив масивний аналоговий мікшер на цифровий пульт Soundcraft Vi1 та Compact Stagebox. Vi1 має просту в керуванні мікшувальну поверхню, потужну маршрутизацію та здатність легко реконфігурувати користувацький набір фейдерів.

Далі…
 
ZED простір розширюється

Компанія Allen&Heath по численних проханнях працюючих музикантів і звукорежисерів розширила свою популярну лінійку мікшерних пультів ZED. Дві нові моделі, ZED-16 FX і ZED-18 мають 10 моно й 3(4) стерео каналів і при цьому мають компактні розміри для вміщання в стандартну рекову стійку.

Як і у всіх інших мікшерах серії, у них є присутнім USB інтерфейс для посилання й повернення на запис, відтворення й обробку ефектами. Усі моновходи оснащені фірмовим дворівневим преампом Duopre, трьохсмуговим параметричним еквалайзером з змінною серединою й 100-мм фейдерами. На стерео входах коштують двосмугові еквалайзери й додаткові входи для різних джерел сигналу, плюс кожний канал (моно й стерео) має 4 зовнішніх посилання.

Далі…
 
Швейцарське федеральне відомство зі справ спорту модернізувалось обладнанням від HARMAN

Нещодавно Швейцарське федеральне відомство зі справ спорту значно оновилось. У процесі модернізації було інстальовано професійну аудіо систему від HARMAN, що містила компоненти BSS Audio, Crown та JBL.

Все обладнання, використане для інсталяції, було надане дистриб'ютором HARMAN Professional – компанією Dr.W.A.G?nther Audio Systems AG, а сама інсталяція була виконана системним інтегратором Kilchenmann AG.

У 335-метровому головному холі пріоритетом є розбірливість мовлення. Два гучномовці серії JBL AM5212/95 у білих корпусах використовуються у якості фронтальних, а шість компактних гучномовців JBL AC16 — як каскадні.

Далі…
 
Джазовий фестиваль Belgrade Jazz обирає JBL VerTec та мікшер Soundcraft Vi6

БЕЛГРАД, Сербія – Щорічний фестиваль Belgrade Jazz об'єднує найкращих світових джазових музикантів. Головними компонентами звукопідсилення фестивалю стали елементи лінійних масивів JBL VT4888 та цифровий FOH мікшер Soundcraft Vi6. Два підвісні масиви VerTec (по 10 елементів з кожної сторони) забезпечили кришталево прозорим звуком глядачів під час виконання мелодій такими легендарними джазовими музикантами, як: Чарльз Ллойд, Джоакім Кюн, Болланджа Стефано.

Керівники компанії Studio Berar - Момчіло та Еміль Берар надали систему, що обслуговувала 3700 глядачів. Ця система складалась із повнорозмірних сабвуферів JBL VT4880 та лінійних масивів JBL VT4888, що підсилювались Crown I-Tech IT4000 та IT8000. Звукотехнік з компанії Studio Berar Іван Поплачко встановив Soundcraft Vi6 з інтерфейсом Vistonics™ II. Менеджер з маркетингу Лазар Йозанов пояснює: “ Vi6 став чудовим рішенням для змішаних шоу завдяки його легкості у використанні та інтерфейсу Vistonics. Техніки мають всі дані одразу перед очима та під руками, користуючись простими й добре продуманими органами керування”.

Далі…
 
Фестиваль iHeartRadio відбувся разом з JBL VerTec

Нещодавно компанія Firehouse Productions забезпечила звуковим супроводом найвідоміших виконавців світу під час музичного фестивалю iHeartRadio у Лас-Вегасі, що проходив під патронатом соціальної мережі Clear Channel's iHeartRadio. Подія відзначилася виступами таких зірок, як: Jay-Z, Аліша Кіз, Бруно Марс, Lady Gaga, Nicki Minaj та багатьох інших. Щоб відповідати динамічному діапазону виконавців на арені MGM Grand Arena, компанія Firehouse використала лінійні масиви JBL VerTec.

Акустична система складалася з двох головних масивів лівого та правого, кожен з 17 повнорозмірних елементів JBL VerTec VT4889, а також з двох масивів які містили 12 повнорозмірних підвісних сабвуферів VT4880A. За бокові простріли відповідали елементи лінійних масивів JBL VT4888, а за фронтальні простріли — компактні елементи лінійних масивів JBL VT4887. Вся система підсилювалася Crown I-Tech IT12000HD з новими пресетами VerTec V5 DSP.

Далі…
 
«ПочатокПопередня616263НаступнаКінець»

Сторінка 62 з 63
 

Офіційний каталог-2018

Банер
Банер
Банер