Головна Новини шоу-бізнесу HARMAN Connected Retail – новий підхід до продажів

HARMAN Connected Retail – новий підхід до продажів
Понеділок, 11 грудня 2017, 16:45

 

 

Компанія HARMAN асоціюється, в першу чергу, зі звуком: починаючи від домашнього і персонального аудіо, закінчуючи концертним обладнанням. Найбільш обізнані згадають, що і AMX, яка володіє розвиненими технологіями управління у системній інтеграції, також входить у групу компаній HARMAN. Однак далеко не всі уявляють, наскільки широко і різноманітно можуть застосовуватися ці технології. Для їх наглядної демонстрації ми розглянемо новий напрямок у бізнесі компанії – HARMAN Connected Retail.

Коротко, ідея HARMAN Connected Retail полягає у використанні сучасних технологічних можливостей для залучення уваги покупців. Але зрозуміти революційність запропонованого підходу можна лише розібравшись, як це працює. А ще раніше потрібно сформулювати саму суть: яку саме проблему вирішують ці технології?

Ні для кого не секрет, що майже половина усіх товарів продається онлайн, і сам процес продажів під впливом цього є видозміненим. Покупці вже звикли отримувати багато інформації, не докладаючи зусиль. Звук і зображення стають більш актуальними за текстові відомості. На тлі легкості сприйняття, яку дають інтернет-магазини, роздрібні точки продажів вже не виглядають такими привабливими. У той самий час лише офлайн-роздріб дає потенційним покупцям можливість побачити товар, потримати його у руках, побачити у дії або приміряти на себе, отримати тактильні відчуття. HARMAN Connected Retail дозволяє об’єднувати безпосередньо всі враження, впливаючи на всі органи чуття відвідувача магазину. Наскільки ефективно це працює, можна подивитися, розглянувши технічну сторону питання.

Перший етап впливу на покупця зводиться до залучення його до торгової точки, тому до звуку та відео додається ще одна складова – світло. Підсвітка вітрин, створення світлодіодних панно – це ще один додатковий спосіб донесення інформації. Напряму світлове обладнання не пов’язане із зображенням і звуком, але може працювати у тісній взаємодії і з тим і з іншим. Ступінь впливу світлового обладнання на відвідувача на першій стадії не менш значуща, ніж вплив звуку або зображення. У зв’язку із цим звичайна абревіатура AV у застосунку до HARMAN Connected Retail придбала вид AVL – до звуку і відео додано світло.

У AVL-системі від HARMAN використовуються аудіопроцессори BSS, що дозволяють мікшувати і обробляти звук із різних джерел. Відео обробляють процесори-скейлери Martin, і коли основний відеопотік вже сформований і готовий до демонстрації, до системи під’єднуються процесори управління світлом, підключені до світлодіодних модулів Martin. Вони використовують інформацію, що міститься у відеоконтенті для керування світловими елементами, синхронізуючи тим самим їх роботу з іншою AV-системою.

Спільна робота світлового, звукового та відеообладнання здатна залучити увагу покупця, зацікавити його так, що він захоче отримати більше інформації про демонстровану продукцію, і в цей момент починають діяти абсолютно інші методи взаємодії.

 

 

Широкий асортимент тач-панелей AMX, що випускаються в діапазоні розмірів від чотирьох до двадцяти дюймів, дозволяє не просто красиво представити продукцію, але і зробити цей процес інтерактивним та ефективним, дати покупцеві саме ту інформацію, яка його цікавить. Далі відбувається ще більш значущий для продавця ефект: цікавий досвід, пережитий покупцем в магазині, призводить до того, що він повертається ще й ще, а це в кінцевому підсумку збільшує і кількість продажів.

Ефективність концепції Harman Connected Retail є цілком вимірюваною величиною, що також важливо для магазинів, які приймають рішення щодо впровадження AVL-технологій. Комплексне використання тач-панелей, камер і систем управління дозволяє збирати інформацію про відвідувачів і аналізувати отримані дані. Таким чином вдається не тільки точно оцінити проходимість торговельного пункту, але і її динаміку в часі.

Магазини нового формату, які можна створити за допомогою технологій Harman Connected Retail, здатні збільшити інтерес покупців до роздрібної торгівлі та примножити продажі, таким чином повністю виправдавши витрати на встановлення обладнання. В кінцевому підсумку продавець отримує не тільки більш привабливий вид торговельного пункту, але й можливість оперативно і практично без витрат змінювати відображуваний контент. Крім того, в його розпорядженні опиняється ефективний і точний інструмент моніторингу поведінки покупців, найцінніша інформація про їх реакцію на представлений у магазині товар. Всі ті можливості, які раніше були доступні тільки в інтернет-магазинах, у поєднанні із природними перевагами оффлайн-роздрібу, здатні вивести звичайні магазини та бутіки на абсолютно новий рівень роботи.

 

Інформацію надала компанія «Комора»,

 
 

Офіційний каталог-2018

Банер
Банер
Банер